Oitintie 130, 04740 Sälinkää

Uudenmaan piirin virkeä joululehtikurssi oli 17.3.2016.

Joululehtikurssilla 17.3.2016 oli runsaasti osallistujia ja vilkasta keskustelua. Voi sanoa hyvällä omallatunnolla, että me tällä kertaa uudistimme joululehtiprosessia oikein isolla tuottavuus loikalla.

Eläkeliiton Uudenmaan piiri ry

TAPAHTUMIA 2015

PIIRIN KARAOKEKILPAILU  pidettiin torstaina 9.4.2015 klo 12 alkaen Vihdin Puistolassa os. Raasakankuja 1 Vihti. Kilpailijoita oli kaikkiaan 24. Kunkin sarjan voittaja saa osallistumisoikeuden Eläkeliiton valtakunnalliseen kilpailuun, joka pidetään 6. - 8.10.2015 Lomakeskus Revontuli Hankasalmi.

Tulokset:

Naiset 50-64 v. I Maria Notkonen Kirkkonummi, II Raija Ahtiainen Mäntsälä, III Merja Kulmala Nummela.

Naiset 65+ v. I Liisa Pekkala Nurmijärvi, II Annika Karila Lohja, III Birgit Hast Porvoon seutu.

Miehet 50-64v. I Jaakko Leonsaari Artjärvi, Hannu Teräväinen Vihti, III Fredrik Bergskaug Kirkkonummi.

Miehet 65+ v. I Jaakko Korpijaakko Hyvinkää, II Lars Lundqvist Kirkkonummi, III Matti Suomi Vihti

Kilpailua oli seuraamassa noin 130 henkilöä, tunnelma oli innostunut ja laulajille annettiin raikuvat aplodit. Vihdin yhdistyksen järjestelyt toimivat hienosti, kiitos siitä, samoin kiitokset Veijo Laineelle musiikista, Seija Iso-Markulle juonnosta sekä tuomareille Eero Sinikannel, Eija-Sinikka Jokinen ja Irma Hyytiäinen.

PIIRIN LIIKUNTAPÄIVÄ tiistaina 4.8.2015 Mäntsälän ampumaradalla. Ohjelma ilmoitetaan myöhemmin.