Seutulan yhdistys ry

Tervetuloa mukavaan joukkoomme, mukavan toiminnan piiriin!

Jäseniksemme ovat tervetulleita kaikki vantaalaiset sekä muutkin toiminnastamme kiinnostuneet.

Kokoonnumme Länsi-Vantaalla Seutulassa Königstedtin koululla, osoitteessa Solbackantie 2, 01760 Vantaa, kuukauden toisena maanantaina klo 13.00 kesäkuukausia lukuunottamatta.

Meille pääsee Tikkurilasta bussilla 576 sekä Kivistön asemalta busseilla 444, 444T, 445 ja 576. Tarkemmat tiedot bussireiteistä ja aikatauluista löytyvät HSL:n sivuilta. Busseilta 444 ja 444T ei ole kävelymatkaa, niiden reitti kulkee koulun ohi. Busseilta 445 ja 576 kävelymatka Katriinantien ja Riipiläntien risteyksestä on n. 800 m.

Tarjoamme jäsenillemme turvallista yhdessäoloa, elämyksiä ja ystävyyssuhteita, monipuolisia harrastuksia sekä matkoja ja retkiä. Lähempää tietoa löydät kansioistamme Toimintakalenteri, Matkat ja retket sekä Harrasteryhmät. Kuvagalleriasta näet kuvia tapahtumistamme sekä matkoistamme ja retkistämme.

Jäseneksi liittyminen on helppoa.

Asiaa hoitaa jäsensihteerimme Marja-Liisa Koskinen, marja-liisa.koskinen1(ät)luukku.com, 050-465 6022.

Ota yhteyttä ja tule mukaan!

Kuukausitapaaminen

>> Ajankohtaista