Oitintie 130, 04740 Sälinkää

Eläkeliiton Uudenmaan piiri ry

Eläkeliiton Uudenmaan piiri ry - iloa ikävuosiin - valoa vanhuuteen

Jade Simolin Uudenmaanpiirin Toiminnanjohtaja 15.1.2015 alkaen

Hyvää Uutta Vuotta kaikille teille. Itse olen ollut useita viikkoja kamalassa flunssassa eikä loppua näy.

Joulu meni perheen kanssa ihana hetki sain olla lasteni kanssa ja hetken rauhoittua.

Uusi vuosi meni ydin perheeni kanssa mieheni ja poikani kanssa ammuimme raketteja ja söimme Uuden vuoden lounaan, tosin kova migreeni pakotti sitten luovuttamaan juhlinnan

16.1 hallituksen kokous jälleen uusia toimijoita toivon että yhteistyö sujuu yhtä hyvin kuin edellisen hallituksen kanssa oli hienoa huomata miten suuri merkitys on positiivisella ajattelulla ja ymmärtämyksellä pahan puhumisen sijaan. Merkittävin saavutus minusta oli se että jäsenmaksuun sisällytetään Joululehti helpottaa paljon asioita.

Paljon olen miettinyt tätä muuttavaa maailmaa ja sitä, että muutamat henkilöt vievät toisilta kaiken energian ja voiman toimia vain sen vuoksi, että itsellä on paha olo syystä tai toisesta.

Kun olen itse kamppaillut sairauteni kanssa oikein olan takaa jo vuoden ja kun sain kutsun tammikuun alussa munuaisten tutkimuksiin joissa oli jotain "ylimääräistä" silloin mietin miten  tähän suhtautua.

No otetaan vastaan se mikä tulee näin se elämä menee, mutta toivon edelleen muutamalle henkilölle vähän enemmän "positiivista " asennetta omaan elämään ettei tarvitse kanssa ihmisille omaa taakkaansa kaataa.

Samalla toivon niille yhdistyksen jäsenille jotka ovat rinnalla kulkijoitanne antakaa heille positivistia voimaa ja valoa eikä sitä moitetta ja riitaa mikä nyt tuntuu olevan vallan. Viisas mummini tapasi sanoa että hyvä kello lähelle kuuluu mutta huono kello kilkattaa kauas, mutta sen ääni vaimenee ja lopulta tulee omaan tupaan siinä meille mietittävää jokaiselle.

Jokainen meistä tekee parhaansa ja kunnioittakaa meitä jokainen on meistä oma persoona.

Meillä on uusi puheenjohtaja hänen kanssaan yhteistyö on sujunut hyvin tänäänkin haastattelimme apuvoimia piiriin kun vähennän tuntejani.

Näihin sanoihin ja kuviin

Kovaa tekstiä mutta totta