Uutisia Uudenmaan piiristä

Piiritiedote 2

(lisätty: 21.05.2018)

Piirihallitus kokoontui 15.5. Sälinkäällä.

Piirin sihteeri Taija Tetri-Kivikangas lopettaa sihteerin työt 31.5.2018. Piiri jatkaa toistaiseksi ilman sihteeriä.

Tj Jade Simolin ja sihteeri Taija Tetri-Kivikangas osallistuivat Lehmirannassa pidettävään Drupal -nettisivukoulutukseen 16.4. Sihteeri ja toiminnanjohtaja esittelivät piirihallitukselle koonnin tulevasta työstä sekä arvioidut kustannukset liittyen nettisivujen uudistukseen ja koulutuksiin.

Piirihallitus päätti, että yhdistykset tulevat maksamaan nettisivukoulutuksista 20€/hlö osallistumismaksua, sisältää kahvin. Koulutukset tapahtuvat Hyvinkään seurakuntakeskuksessa viikoilla 36-37 alkuviikosta. Yhdistyksiin lähetetään erillinen kutsu lähempänä, kun ajankohdat tarkentuvat. Jokaisesta yhdistyksestä koulutuksiin osallistuu 2 henkilöä. Kouluttajina toimivat Kirsi Maunula Eläkeliitosta sekä tj Jade Simolin.

Nettisivuuudistuksen ja -koulutusten vuoksi toiminnanjohtajan tuntimäärää korotettiin +20h/kk. toukokuusta alkaen.

Piirihallituksen kokouksessa käytiin läpi myös työnjakoa: hallituksen jäsenten osallistumista oman alueensa toimintaan, puheenjohtajan, varapuheenjohtajan ja toiminnanjohtajan sekä sihteerin tehtäviä.

Jyväskylän liittokokouksessa lipunkantajana toimii pj Hannu Vilja, airueena Liisa Haverinen ja Terttu Saarinen. Toiminnanjohtaja toimii virallisena edustajana, valtakirjojen tarkastajana ja äänten laskijana.

Päätettiin järjestää liikuntapäivä 11.9.2018 Luontokeskus Haltijalla. Tj pyytää tarjouspyynnön alustavasti 100:lle henkilölle. Yhdistykset hoitavat itse kuljetuksen paikalle. Lisätietoa asiasta lähempänä.

Seuraava kokous pidetään 28.8.2018 klo 10 Sälinkään palotallilla.

Jade Simolin Taija Tetri-Kivikangas

Toiminnanjohtaja Sihteeri