Uutisia Uudenmaan piiristä

(lisätty: 12.03.2018)

Hyvä puheenjohtaja / sihteeri / varapuheenjohtaja

Piiritiedote 1 / 12.3.2018 Piirihallitus tiedottaa

Eläkeliiton Uudenmaan piirin hallituksen kokous pidettiin Sälinkäällä 9.3.2018.

Kokouksessa päätettiin, että toiminnanjohtaja Jade Simolin perehdyttää piirin osa-aikaista sihteeriä Taija Tetri-Kivikangasta, joka tekee piirin sihteerin töitä ostopalvelusopimuksena noin 20h/kk. Sihteerin puhelinajat ovat ma ja pe klo 9-12, p. 045 222 9390. Toiminnanjohtajan ja sihteerin tavoittaa myös sähköpostitse uusimaa@elakeliitto.fi.

Kokouksessa käytiin läpi tilinpäätös ja toimintakertomus, jotka hyväksyttiin. Toiminnan tarkastus pidettiin ja hyväksyttiin 12.3.2018.

Karaokekisat pidetään 11.4.2018 Orimattilan kehräämöllä.

16.4.2018 pidettävään nettisivukoulutukseen osallistuvat toiminnanjohtaja Jade Simolin ja sihteeri Taija Tetri-Kivikangas. Jatkossa toiminnanjohtaja ja sihteeri kouluttavat yhdistysten henkilöstöä nettisivujen ylläpitoon liittyvissä asioissa.

Piiri päätti ehdottaa liittokokoukseen osallistuviksi henkilöiksi toiminnanjohtaja Jade Simolinia, sihteeri Taija Tetri-Kivikangasta sekä puheenjohtaja Hannu Viljaa.

Mukavaa kevättä!

Hannu Vilja                                   Jade Simolin                                 Taija Tetri-Kivikangas

Puheenjohtaja                               Toiminnanjohtaja                          Sihteeri